שיווק התפתח להיות תחום מולטי-מימדי, למסעות לקוח יש נקודות מגע מרובות וכישורים אסטרטגיים וטכניים נחוצים לניהול מערך השיווק של ארגון. יחד עם זאת, לארגונים מסוגים מסוימים נכון להחזיק מנהלת שיווק במיקור חוץ ולא במשרה מלאה. כאן אני נכנסת לתמונה. 

השירות שלי - Maas

תחום השיווק בעידן המודרני מרובה ממשקים וככזה, הוא דורש מומחיות רבה, אותה נכון לארגונים מסוגים שונים לצרוך כשירות ממומחה - וזה בדיוק מה שאני מציעה Marketing as A Service. 

מה אני עושה? הופכת להיות חלק מצוות הניהול בעסק שלך - וגם למנהלת השיווק שלו. אני מוצאת לנכון להיות חלק מהשיח האסטרטגי ולהבין אותו לעומק על מנת להשפיע עליו וגם כדי לתרגם אותו לצעדי פיתוח עסקי ושיווק. אני בונה תכנית שיווק ומוציאה אותה לפועל.

ממחקר שנערך על ידי חברת הייעוץ המובילה בעולם מקינזי, בו לקחו חלק למעלה מ-100 בכירים בתחום הצמיחה CXO (כגון מנהלי שיווק, מנהלי צמיחה ועוד) ו-21 מנכ"לים מחברות B2B ו-B2C בכל הגדלים ובמגוון תחומים, עלה כי בחברות בראשן עומדים מנכ"לים שמקדמים את השיווק כחלק מרכזי באסטרטגיית הצמיחה שלהם, סביר פי שניים לראות צמיחה שנתית משמעותית בהשוואה לעמיתיהם.
המחקר מראה בבירור שחברות ששמות את השיווק בלב אסטרטגיית הצמיחה שלהן, מצליחות יותר. מנכ"לים לא יכולים להרשות לעצמם יותר להמעיט בערכו של שיווק כשותף ליצירת צמיחה עסקית.

האם שיווק במיקור חוץ יכול להתאים לך?

שיווק במיקור חוץ הוא כלי עוצמתי שיכול להפוך כל עסק ליעיל ומתקדם יותר. באמצעות הפניית פעילויות השיווק למומחית מחוץ לחברה, מנהלים ובעלי עסקים יכולים להתרכז בליבת העסק שלהם, בעוד שהמומחים בשיווק מטפלים בכל הפן החיצוני - מניתוח שוק, דרך יצירת תוכן משכנע ועד פיתוח אסטרטגיות ייחודיות לקידום המותג. הפעלת שיווק במיקור חוץ מאפשרת לחברות ליהנות מידע מהשטח, חדשנות ויצירתיות, בלי לשחוק את המשאבים הפנימיים של העסק. בימים אלו, זהו שירות נדרש כמעט בכל עסק, והביקוש לשיות שיווק איכותי, מקצועי שנותן תוצאות - עולה על ההיצע.