ניהול השיווק בדגש על מכירות עצמאיות ישירות מהדיגיטל והגעה למעל ל-300,000 לקוחות תוך הפעלת מנגנון שיווק רב ערוצי - הן במיקור חוץ מול ספקים מקצועיים בתחומי יח"צ ופרסום והן באופן עצמאי במסגרת כח האדם והמשאבים הקיימים בחברות השונות בקבוצה. ייזום, ניהול וביצוע של קמפיינים שיווקיים, שיתופי פעולה אסטרטגיים עם מועדוני לקוחות, ניהול תהליכים בחברה, ייזום ופיתוח פרויקטים מיוחדים בתחום התוכן - מוצרים דיגיטליים, ספר רב-מכר, יחידות תוכן ייעודיות למערכות המולטימדיה במטוסי אל-על ועוד.